مالی و حسابداری
- در پلتفرم بگزین، معاملات بین خریداران و فروشندگان انجام میشود و بگزین نقش تسهیل کننده را ایفا میکند. لذا، هنگام ثبت فاکتور خرید در حسابداری، باید آن را به نام فروشنده ثبت کنید.
- برای دریافت شماره حساب بگزین، کافی است عبارت "شماره حساب" را به شماره 90003545 پیامک کنید.
- واریز وجوه به کیف پول باید حتما از حسابهای معرفی شده در بگزین و با استفاده از شناسه پرداخت اختصاصی شما انجام شود. در غیر اینصورت، مبلغ واریزی به طور خودکار برگشت داده خواهد شد.
- پس از انجام واریز و ثبت آن در پلتفرم، منتظر تأیید توسط تیم پشتیبانی و افزایش موجودی کیف پول خود باشید.
دریافت کالا
برای برخورداری از حمایت قانونی مطابق قوانین تجارت الکترونیک موارد زیر را رعایت فرمایید:
- توصیه میشود که کالا را شخصاً یا توسط نماینده قانونی خود دریافت نمایید.
- هنگام بازکردن و بررسی محصول دریافتشده، از آن فیلمبرداری کنید.
- اگر در هنگام تحویل بسته، متوجه معیوب بودن بسته بندی و یا مغایرت کالا شدهاید بسته را تحویل نگرفته و مرجوع نمایید. سپس به پشتیبانی بگزین اطلاع دهید.
- در هر صورت، پس از دریافت کالا، گزینه تحویل گرفته شد در پلتفرم را تأیید نمایید تا سفارش شما نهایی شود.
- در صورتی که پس از دریافت بسته متوجه هر گونه مشکلی در کالا شدهاید، مطابق با قانون تجارت الکترونیک موضوع را از فروشنده و یا گارانتی کننده کالا پیگیری نمایید.
تعریف کارمندان
بهتر است برای هر کارمند حساب کاربری با سطح دسترسی مخصوص تعریف کنید تا سابقه ورود و فعالیت های هر شخص در سیستم ثبت شود. در صورت بروز هر گونه مشکل این سابقه قابل استناد میباشد.
آکادمی آموزشی
آموزشهای بگزین را از سایت www.bogzin.ir بخش آکادمی ملاحظه کنید.
پشتیبانی بگزین
- تیم پشتیبانی بگزین شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 17 و پنجشنبهها 9 تا 13 پاسخگوی شماست. برای دریافت پاسخ سوالات و مشکلات خود، میتوانید از طریق ثبت تیکت در پلتفرم و یا تماس با شماره 90003545 اقدام نمایید.
- در صورتی که به تیم پشتیبانی در خارج از ساعات اعلامشده نیاز داشتید، تیکت ثبت کنید. کارشناسان ما در اولین روز کاری بعد به درخواست شما رسیدگی خواهد کرد.