بخش آکادمی در سایت bogzin.ir برای آموزش تخصصیِ تمام قابلیتهای پلتفرم، محتواهای آموزشی را در قالب ویدئو، فایل pdf و آموزش گام به گام در اختیار کسب و کارها قرار می دهد.
همچنین تماس رایگان با شماره ۹۰۰۰۳۵۴۵، ثبت تیکت، اعلانات و درخواست پشتیبانی از طریق ارسال کلمه poshtibani به شماره 90003545 نیز برای پاسخ به سوالات و ابهامات شما راهاندازی شدهاند.
کانال آپارات بگزین به آدرس bogzin_B2B نیز، منبع کاملی از تمام محتواهای آموزشی بگزین است.
بخش پشتیبانی در پلتفرم بگزین به شما امکان ثبت تیکت برای تیم پشتیبانی را میدهد. اعلانات عمومی پلتفرم هم در این بخش به شما اطلاع رسانی می شود تا از آخرین اخبار و تغییرات مطلع شوید، همچنین در قسمت پیام ها، تاریخچه عملکرد کلی کسب و کار شما قابل مشاهده است.
کانال های ارتباطی
در پلتفرم بگزین شما از سه طریق می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید:
1- تماس رایگان با شماره ۹۰۰۰۳۵۴۵
2- ارسال پیامک کلمه poshtibani به شماره ۹۰۰۰۳۵۴۵
3- ثبت تیکت در پلتفرم بگزین جهت ارتباط مستقیم با کارشناس
نحوه عملکرد
تایم کاری تیم پشتیبانی بگزین از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ و پنجشنبه ها از ساعت ۹ الی ۱۳ میباشد.
چنانچه در روزهای تعطیل یا خارج از تایم کاری تیکت ثبت نمایید، در اولین روز کاری بعد، پاسخگوی شما خواهیم بود.
منو پشتیبانی در پلتفرم
در منو پشتیبانی سه بخش تیکت ها، اعلانات و پیام ها وجود دارد که در ادامه شرح داده می شوند.
تیکت
در بخش تیکت ها، شما امکان ثبت تیکت جدید برای ارتباط با کارشناسان بگزین و جست و جو بر اساس عنوان تیکت را دارید. به منظور جست و جوی دقیق تر می توانید از گزینه فیلتر استفاده نمائید.
جدول تاریخچه
شما می توانید تیکت هایی که از قبل ثبت کردید را به همراه مشخصات آن ها مثل شناسه تیکت، عنوان، وضعیت و تاریخ ایجاد را مشاهده کنید.
ثبت تیکت
به منظور ثبت تیکت، می توانید با انتخاب گزینه ثبت تیکت جدید، عنوان و متن مورد نظر خود را برای تیم پشتیبانی بنویسید. همچنین در صورت لزوم امکان ارسال فایل یا عکس ( حجم کمتر از ۵ مگابایت) برای شما وجود دارد.
پس از ثبت تیکت، برای مشاهده جزئیات می توانید بر روی نماد در ستون عملیات کلیک نمائید. (امکان گذاشتن لینک و ویرایش متن نیز وجود دارد)
شناسه هر تیکت منحصر به فرد است و تیکت شما با شناسه قابل پیگیری است. ستون وضعیت مشخص می کند تیکت شما در کدام یک از سه وضعیت منتظر پاسخ کاربر، منتظرپاسخ ادمین یا بسته شده قرار دارد. منتظر پاسخ کاربر به معنای این است که از سوی کارشناسان ما برای شما پیامی ارسال شده است و منتظر جواب شما هستند. منتظر پاسخ ادمین هم به این معناست که شما در انتظار رسیدگی موضوع توسط کارشناسان بگزین هستید. تیکتهای بسته شده به معنای این است که بررسی و اقدامات لازم انجام شده است.
برای جست و جوی دقیق تر در تیکت های خود، با انتخاب گزینه فیلتر می توانید بر اساس تاریخ ایجاد و وضعیت، تیکت مورد نظر را پیدا نمایید.
مزایای استفاده از تیکت بگزین برای شما:
1- تمام مکاتبات و مراحل رسیدگی به درخواست به صورت مستند ذخیره میشود.
2- امکان ارسال تصاویر و فایل (حداکثر 5 مگابایت) در تیکت بگزین وجود دارد.
اعلانات
اعلانات شامل اطلاعیه هایی هستند که از طرف پلتفرم بگزین برای کلیه کسب و کارها ارسال می شود. به منظور شکل گیری ارتباط موثر و سریع با شما، در این بخش کلیه بروز رسانی ها، اضافه شدن امکانات جدید، اخبار پلتفرم و ... برای شما قرار داده می شوند.
در این بخش می توانید تاریخ ایجاد، عنوان، نوع اعلان و وضعیت ( دیده شده یا دیده نشده ) را ببینید.
برای مشاهده جزئیات خبرها، روی نماد در ستون عملیات کلیک نمایید.
پیام ها
در این بخش، تاریخچه کلیه عملکرد های پلتفرم برای کسب و کار شما قابل مشاهده است، به عنوان مثال عملیات های تایید سفارش خرید، ارسال محصولات سفارش، افزودن پیوست به سفارشات شما، بسته شدن تیکت و .... را می توانید ببینید.
مشخصاتی مثل تاریخ ایجاد، عنوان و وضعیت هر پیام به صورت جدولی قابل مشاهده هستند.
به منظور مشاهده جزئیات پیام ها روی نماد کلیک نمائید.
برای جست و جوی دقیق تر بر اساس تاریخ ایجاد و وضعیت ( همه، دیده شده/ نشده) رو گزینه فیلتر کلیک نمائید.
آیکون نوتیفیکیشن
بخش پیام های خوانده نشده شما به صورت آیکون دربالای صفحه شما قابل مشاهده هستند، که تعداد پیام های خوانده نشده هم در دایره بالا به صورت عددی نمایش داده میشود.
با باز کردن هر پیام از طریق نماد ، از تعداد پیام های خوانده نشده شما در آیکون نوتیفیکیشن کم می شود.
از توجه شما به آموزشهای بخش پشتیبانی سپاسگزاریم. برای دریافت اطلاعات بهروز، به سایت bogzin.ir مراجعه فرمایید.