سوالات متداول درباره پشتیبانی و آموزش
بله، بگزین با پشتیبانی رایگان در خدمت شماست تا به سوالات و ابهامات شما پاسخ دهد، در ضمن هزینه تماس با بگزین نیز، رایگان است.
تایم کاری تیم پشتیبانی بگزین از ساعت ۹ الی ۱۷ و پنجشنبه ها از ساعت ۹ الی ۱۳ میباشد.
چنانچه در روزهای تعطیل یا خارج از تایم کاری تیکت ثبت نمایید، در اولین روز کاری بعد، پاسخگوی شما خواهیم بود.
در حال حاضر خیر. تنها راه های ارتباطی با تیم پشتیبانی بگزین از طریق تماس رایگان، ارسال پیامک و ثبت تیکت می باشد.
بله، در پلتفرم بگزین امکان پیگیری سوابق مکاتبات با پشتیبانی وجود دارد. کاربران می توانند تمامی مکاتبات، درخواست ها و پیام های خود با کارشناسان پشتیبانی بگزین را مشاهده کنند.
بله، امکان بارگذاری عکس یا فایل را تا حدکثر 5 مگابایت دارید.
بله، در پلتفرم بگزین امکان ارائه بازخورد و نظرات درباره کیفیت خدمات پشتیبانی و آموزش های ارائه شده وجود دارد. این بازخوردها به صورت ارزیابی های کیفی، نظرسنجی ها در پایان مکالمات تلفنی و یا ارسال پیشنهادات به تیم بگزین ارائه می شوند.
بله، امکان دریافت آموزش های کاربردی از بگزین وجود دارد. برای این منظور، آکادمی آموزشی بگزین راه اندازی شده است.
آکادمی بگزین به عنوان بخش آموزشی این پلتفرم، به کاربران امکان می دهد تا با دریافت دوره های آموزشی تخصصی، دانش و مهارت های خود را در زمینه پلتفرم بگزین افزایش دهند.